ایمپلنت اوستم

ایمپلنت اوستم یکی از برند های معروف کره است این برند ایمپلنت لقب اولین ایمپلنت دندانی کشور کره را یدک می کشد. این ایمپلنت دندان تنها برند ایمپلنت کره ای است که توسط انجمن غذا داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با برند ایمپلنت دندان خوب اروپا را دارد. در آمریکا بنام های اوستم شناخته می شود .

ایمپلنت های کره ای در سالهای اخیر عمده بازار ایمپلنت دندانی ایران را در دست گرفته اند. ایمپلنت های کره ای با توجه به قیمت ایمپلنت مناسب و در دسترس بودن قطعات، جاذبه ای زیادی برای جراحان و دندانپزشکان و کلینیک ایمپلنت دارند. باید توجه داشنه باشید که برند ایمپلنت های کره ای مانند سایر محصولات کشور ها  جنس خوب و جنس نامناسب دارند بنابراین ما شما را با برندهای درجه یک آن آشنا میکنیم .

چه زمانی به ایمپلنت نیاز داریم ؟

زمانی که شما به هر دلیلی دندان خود را از دست دهید جایگزین مناسب برای کاشت دندان شما ایمپلنت خواهد بود. در واقع ایمپلنت پیچی است که در لثه فرو می رود تا پزشک بتواند روکش ایمپلنت را روی آن به راحتی قرار دهد. با پیدایش ایمپلنت ها دیگر تفاوتی ندارد که شما یک یا چند دندان از دست داده اید، ایمپلنت مشکل را حل خواهد نمود. با رشد ایمپلنت افراد می توانند به راحتی با عارضه بی دندانی کنار بیایند. ایمپلنت ها مشکلات روکش ها و دندان های مصنوعی را ندارد زیرا که در جای خود ثابت و فیکس می شوند. ایمپلنت به معنای یک دندان جدید با ریشه فلزی است.

ایمپلنت ها کاملا شبیه به دندان معمولی هستند و دیگران تفاوت آن را تشخیص نخواهند داد. ایمپلنت ها ریشه مصنوعی از جنس تیتانیوم دارند که با ریشه دندان عوض می شوند به طور واضح به این معنا که ریشه دندان توسط پزشک تخلیه می شود تا جای قرار گیری ایمپلنت خالی شود. سپس این ریشه مصنوعی در داندان پیچ شده و فیکس می شود، در نهایت روکش ایمپلنت که مانند دندان است روی پیچ سوار می شود.

چگونه یک ایمپلنت مناسب انتخاب کنیم ؟

تعیین اینکه کدام سیستم ایمپلنت دندان برای کاشت ایمپلنت در حال حاضر  بهتر است؛ کمی مشکل است. اما به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت سابقه شرکت در تولید ایمپلنت و میزان سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه به منظور بهبود سیستم های تولید ایمپلنت های دندانی می توانند از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده ایمپلنت دندان باشد دانستن اینکه آیا ایمپلنت تولید شده در یک کارخانه، طول عمری بیشتر از ۱۰ سال پس از کاشت داشته باشد؛
نشان دهنده مرغوبیت آن ایمپلنت است. همچنین در دسترس بودن اجزا و قطعات مختلف ایمپلنت در شرایطی که با ایجاد مشکل پس از کاشت ایمپلنت ها، دندانپزشک بتواند به راحتی ایمپلنت یا قطعات آن را تعویض کند از دیگر ویژگی های برندهای مشهور جهان است. در این رابطه میتوان گفت ایمپلنت اوستم جزو برندهای با سابقه خوب است
مراجل قالب گیری ایمپلنت دندانی چگونه است ؟ حتما بخوانید : مراحل قالب گیری ایمپلنت دندانی چگونه است ؟
شرکتهای قابل اطمینان تولید کننده ایمپلنت دندان را می توان با انجام تحقیقات مختصری نسبت به گارانتی و تضامینی که ارائه می دهند؛ شناخت. برای مقایسه باید گفت ایمپلنت های ارزانتر که توسط شرکت ‌های کوچکتر تولید می شوند؛ معمولاً از موادی با کیفیت پایین تر تولید شده و دوام و طول عمر زیادی ندارند. تمام ایمپلنت هایی که توسط برندهای مشهور جهان تولید می شوند الزامات FDA را رعایت کرده اند. این الزامات شامل داشتن کیفیت قابل قبول و دوام و طول عمر مناسب است.
تنها تفاوت این است که دندانپزشک ایمپلنت مناسب را متناسب با نیازهای بیمار از میان این برندهای دارای تاییدیه FDA انتخاب کند. برندهای مشهور تولید کننده ایمپلنت های دندانی از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت ایمپلنت استفاده می کنند. به همین علت دندانپزشکان نیز معمولا ترجیح می دهند از همین ایمپلنت های پیشرفته استفاده کنند.

بازار گرم ایمپلنت های کره ای در ایران

ایمپلنت کره ای با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و همچنین قیمت بسیار مناسبی که دارند و علاوه بر همه اینها برای ایرانیان در دسترس بودن قطعات آن، بسیار مورد پسند دندانپزشکان و بیماران قرار گرفته اند.

ایمپلنت اوستم Osstem جزء برند های معروف این کشور می باشد که اولین برندهای تولید کننده ایمپلنت در کشور کره نیز محسوب می باشد که دارای تاییدیه از انجمن غذا داروی آمریکا نیز می باشد. ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم Dentium پرفروش ترین ایمپلنت کره ای است که نوع ساخت آن بسیار ساده برای جراحی می باشد ضمن اینکه قیمت مناسب آن از جمله مزایای ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم می باشد. ایمپلنت کره ای مگاژن Megagen از ایمپلنت های خوب این کشور محسوب می گردد این برند بعد ها توسط شرکت اشترومن خریداری شد. ایمپلنت کره ای دی او DIO که ایمپلنت با قیمت مناسب در کشور کره می باشد.
ایمپلنت کره ای Neo Biotech که به نام سی ام ای هم شناخته می شود این نوع ایمپلنت کره ای دارای کیفیت مطلوبی می باشد که قیمت بسیار مناسبی را دارد.  ایمپلنت کره ای یوفیت جزء رده های متوسط ایمپلنت در این کشور می باشد. ایمپلنت کره ای دنتیس Dentis جزء ایمپلنت های بسیار با کیفیت کشور کره می باشد.  که سطح آن به اس ای ال ارتقا پیدا کرده و تنوع سایز های بسیار گسترده ای دارد. ایمپلنت کره ای دنتیس قابل رقابت با برندهای ایمپلنت اروپایی نیز می باشد.
ایمپلنت اوستم میتواند بار برندهای مطرح اروپایی رقابت داشته باشد

هر یک از ایمپلنت ها را به طور خلاصه میتوان اینگونه مشخص کرد :

1- ایمپلنت کره ای دنتیس

ایمپلنت دندان دنتیس یک یاز انواع ایمپلنت های کره ای می باشد که نسبت به سایر ایمپلنت ها دارای تنوع بسیاری رد سایز می باشد.

2- ایمپلنت یوفیت

یوفیت از ایمپلنت های رده متوسط کره ای می باشد و دارای خصوصیت Sylbutment می باشد. ایمپلنت یوفیت تماس میان سطح صاف و شیارها را برقرار می کند. این شیارها باعث عملکرد یک بدنه الاستیک و توزیع فشارها یی می شود که بر اثر حویدن به وجود می آید

3- ایمپلنت DIO

دی او یک برند ایمپلنت معروف کره ای است و در دسته بندی ایمپلنت ها جزء چهار ایمپلنت اول می باشد و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. ایمپلنت های کره ای در سراسر جهان دارای نمایندگی های به نامی می باشد که شما می توانید بعد از اینکه با پزشک متخصص خود مشورت کردید به راحتی می توانید مناسب ترین ایمپلنت را انتخاب کنید.

5- ایمپلنت ایمپلنتیوم

این نوع ایمپلت یکی از پر فروش ترین برند های ایمپلنت دندان در ایران می باشد، از مزایای این نوع ایمپلنت های کره ای می توان به سادگی اجرای آن و قیمت مناسب آن اشاره داشت.

6- ایمپلنت اوستم

همانطور که گفتیم ایمپلنت اوستم نیز یکی از انواع ایمپلنت های معروف می باشد که در ایران با نام ایمپلنت های دندانی شناخته می شود، جالب است بدانید این نوع از ایمپلنت تها ایمپلنتی است که توسط انجمن غذا و داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت مقابله با دیگر ایمپلنت های اروپایی را دارا می باشد. در حال حاضر دو نوع از این ایمپلنت در ایران وجود دارد که با نام اس ال ای و سی پی شناخته می شود.

آیا برند ایمپلنت روی موفقیت کاشت آن تاثیر دارد؟

موفقیت کاشت ایمپلنت بیشتر به مهارت دندانپزشک هنگام عمل جراحی بستگی دارد تا برند آن. در حقیقت می توان گفت حدود ۸۰ درصد از عامل موفقیت کاشت ایمپلنت های دندانی به مهارت دندانپزشک هنگام جراحی و کاشت ایمپلنت و پروتز دندانی هنگام طراحی پروتز دندان مصنوعی بستگی دارد. 
بنابراین هر نوع ایمپلنت دندانی در صورتی که توسط جراح دهان و دندان با تجربه و حرفه ای کاشته شود؛ نتیجه قابل قبول و موفقی برای بیمار خواهد داشت. در صورتی که حتی اگر بهترین کیفیت ایمپلنت‌های دندانی انتخاب شود اما جراح مهارت کافی در کاشت ایمپلنت نداشته باشد؛ هیچ تضمینی برای موفقیت آمیز بودن عمل کاشت ایمپلنت نخواهد بود.
عکس بایت وینگ چه کاربردی در دندانپزشکی دارد ؟ حتما بخوانید : عکس بایت وینگ چه کاربردی در دندانپزشکی دارد ؟

به خاطر داشته باشید

ایمپلنت های دندانی در چند سال اخیر به یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته تبدیل شده اند. اکثر افراد در انتخاب برند ایمپلنتی که قرار است جایگزین دندانشان شود، دچار سردرگمی می شوند و این فاکتور که تاثیر چشمگیری بر روی قیمت تمام شده می گذارد. همچنین ایمپلنت های دندانی زیادی با برندهای مختلف به ایران راه پیدا کرده اند، بعضی از این برندها توسط دندانپزشکان متخصص و بعضی از آنها توسط تاجران دندانپزشکی به بازار ایران وارد شده اند.

ایمپلنت های کره ای گرید a  یکی از بهترین نوع و برند های ایمپلنت دندانی هستند ، این ایمپلنت ها در سالهای اخیر عمده بازار ایمپلنت دندانی ایران را در دست گرفته اند. ایمپلنت های کره ای با توجه به قیمت ایمپلنت مناسب و در دسترس بودن قطعات، جاذبه ای زیادی برای جراحان و دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی دارند.

باید توجه داشته باشید که برند ایمپلنت های کره ای مانند سایر محصولات کشور ها جنس خوب و جنس نامناسب دارند و همچنین با توجه به اینکه ایمپلنت های دندانی محصولی کاشتنی در بدن انسان است که برای انتخاب آن باید دقت به خرج داد و با آگاهی درمان آن را شروع کرد. به همین منظور برای انتخاب و کسب مشاوره جتما با دندانپزشک خود مشورت لازم و کافی را داشته باشید.

تماس با مطب دکتر پیام حیاتی