دنتیوم یک برند کره ای

دنتیوم برند نسبتا قدیمی در ایران است و احتمالا بسیاری از دندان پزشکان این برند را می شناسد ، این برند در بازار رقابتی با برند های کره ای حضور پررنگی دارد . در ایران بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود  و پر فروش ترین برند ایمپلنت کره ای در ایران است. سادگی جراحی و قیمت ایمپلنت مناسب از مزایای آن است. در رده بندی برند ایمپلنت های کره رتبه اول را دارد. این برنددر  رده بندی جزو برندهای نسبتا قدیمی در ایران میباشد . dentium محصول کشورکره جنوبی است که فعالیت های خود را از سال 2000 شروع کرده و در سال 1384 به ایران وارد شده است

اهمیت مهارت دندانپزشک در کاشت ایمپلنت

موفقیت کاشت ایمپلنت بیشتر به مهارت دندانپزشک هنگام عمل جراحی بستگی دارد تا برند آن. در حقیقت می توان گفت حدود ۸۰ درصد از عامل موفقیت کاشت ایمپلنت های دندانی به مهارت دندانپزشک هنگام جراحی و کاشت ایمپلنت و پروتز دندانی هنگام طراحی پروتز دندان مصنوعی بستگی دارد.
بنابراین هر نوع ایمپلنت دندانی در صورتی که توسط جراح دهان و دندان با تجربه و حرفه ای کاشته شود؛ نتیجه قابل قبول و موفقی برای بیمار خواهد داشت. در صورتی که حتی اگر بهترین کیفیت ایمپلنت‌های دندانی انتخاب شود اما جراح مهارت کافی در کاشت ایمپلنت نداشته باشد؛ هیچ تضمینی برای موفقیت آمیز بودن عمل کاشت ایمپلنت نخواهد بود.
مراجل قالب گیری ایمپلنت دندانی چگونه است ؟ حتما بخوانید : مراحل قالب گیری ایمپلنت دندان چیست ؟
اما با تمام این مهارت باید به نوع انتخابی ایمپلنت خود و همچنین خدمات پس از فروش ایمپلنت خود توجه داشته باشید ، برخی از ایمپلنت های کره ای که جزو درجه یک ها محسوب میشوند مثل دنتیوم دارای خدمات و کیفیت قابل قبولی هستند که در کنار تخصص دندانپزشک میتواند مفید باشد .

چرا هزینه ایمپلنت بالاست ؟

کیفیت ایمپلنت تا حدود زیادی به تکنولوژی ساخت و پوشش هایی که روی پایه یا فیکسچر مورد استفاده قرار می گیرد؛ بستگی دارد. پایه های ایمپلنت با کیفیت متفاوتی مانند بدنه رزوه دار، شن پاشی شده، با پوشش هیدروکسی اپاتیت، پاشش پلاسما و غیره به بازار عرضه می شود و هر برند تکنولوژی خاص خود را دارد. به همین علت تکنولوژی ساخت روی قیمت ایمپلنت ها تاثیر گذار است.

قیمت ایمپلنت تابع عوامل مختلفی است که مهمترین آن، برند یا شرکت سازنده ایمپلنت است. براساس نظرسنجی‏ های انجام شده، ایمپلنت های کره ای، سوئیسی و امریکایی بسیار مورد تأیید و استقبال عمومی قرار گرفته است. از جمله ایمپلنت های کره ای که توانسته جایگاه قابل قبولی در میان سایر ایمپلنت ها بدست آورد میتوان به دنتیوم اشاره کرد .

ایمپلنت های قیمت مناسب کدام هستند ؟

ایمپلنت های کره ای در سالهای اخیر عمده بازار ایمپلنت دندانی ایران را در دست گرفته اند. ایمپلنت های کره ای مثل دنتیوم با توجه به قیمت ایمپلنت مناسب و در دسترس بودن قطعات، جاذبه ای زیادی برای جراحان و دندانپزشکان و کلینیک ایمپلنت دارند. باید توجه داشنه باشید که برند ایمپلنت های کره ای مانند سایر محصولات کشور ها  جنس خوب و جنس نامناسب دارند در این قسمت سعی می کنیم به معرفی برند ایمپلنت قابل قبول و مناسب از کشور کره جنوبی بپردازیم:

1- Osstem – اوستم

برند ایمپلنت اوستم یکی از برند های معروف کره است این برند ایمپلنت لقب اولین ایمپلنت دندانی کشور کره را یدک می کشد. این ایمپلنت دندان تنها برند ایمپلنت کره ای است که توسط انجمن غذا داروی آمریکا تایید شده است و قابلیت رقابت با برند ایمپلنت دندان خوب اروپا را دارد. در آمریکا بنام های اوستم شناخته می شود . در حال حاضر  دو نوع ایمپلنت دندان این شرکت در ایران ارائه می شود که نوع اس ال ای و نوع سی پی با قابلیت ساخت پروتز دو ماهه است. برای اطلاع بیشتر از سایت شرکت دیدن فرمایید.

2- Dentium – دنتیوم

برند دنتیوم بنام ایمپلنتیوم شناخته می شود  و جزو پر فروش ترین برندهای ایمپلنت کره ای در ایران است. این برند جزو ایمپلنت ارزان به شمار می آید که کیفیت مناسبی دارد.

3- Megagen – مگاژن

برند ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت های خوب کره محسوب می شود معروفیت این شرکت بعد از خرید آن توسط شرکت اشترومن بیشتر شد و در حال حاضر علاوه بر کره در اروپا هم تولید می شود یکی از مراکز تولید ان در اروپا کشور لیتوانی است در دو نوع انی وان و انی ریج تولید می شود در ایران نمایندگی اشترومن شرکت مهرابن پخش این برند ایمپلنت را بعهده دارد.

4- DIO – دیو

برند DIO از دیگر برندهای ایمپلنت ارزان و کره ای است که شرکت معروف دنس پلی امریکا را در مالکیت خود دارد.

دنتیوم یا ایمپلنتیوم ، ایمپلنت درجه یک کره ای

5- Neo Biotech

این برند ایمپلنت در ایران بنام CME هم شناخته می شود که قیمت ایمپلنت ارزان آن طرفداران بیشتری میان بیماران و دندانپزشکان بوجود آورده است.

6- Dentis – دنتیس

برند ایمپلنت دنتیس یک ایمپلنت دندانی درجه 2 کره ای است که معمولا دندانپزشکان به علت مشکلاتی که هنگام جراحی بوجود می آورد از آن استقبال نمی کنند. اما قیمت ایمپلنت ارزان آن توجه بیماران را بیشتر به خود جلب می کند.

7- Ufit – یوفیت

یکی از ایمپلنت های رده متوسط کره محسوب می شودیک ویژگی  در ایمپلنت یوفیت خصوصیت Sylbutment می باشد. در اباتمنت های قدیمی تماس فیکسچر و اباتمنت بواسطه خلل و فرج های موجود در سطح بوده که رفته رفته به علت فشارهای وارده در طی جویدن باعث افزایش فاصله و گپ میان آنها شده است .در اباتمنت های جدید یوفیت با نام Sylbutment تماس میان فیکسچر و اباتمنت بواسطه دو سطح صاف و شیارها است، این شیارها باعث عملکرد آن به صورت یک بدنه الاستیک و توزیع فشارهای وارده به در طی جویدن می شود.نمایندگی این شرکت در ایران رویش نوین مد می باشد

آیا میتوان ارتودنسی در بارداری را انجام داد و خطری برای مادر ندارد ؟ حتما بخوانید : ارتودنسی در بارداری امکان دارد ؟

این نکته را به خاطر داشته باشید :

در ایمپلنت دندانی می بایست فاکتورهای قیمت و کیفیت با یکدیگر در نظر گرفته شود. بالا بودن کیفیت این درمان می تواند در آینده به شما ثابت کند که شما در واقع از ایمپلنت ارزانی استفاده کرده اید، چرا که با یک دید بلند مدت و استفاده از یک ایمپلنت با کیفیت، بالاترین رضایت و کمترین هزینه جانبی برای شما حاصل خواهد شد. ایمپلنت دنتیوم در کنار سایر ایمپلنت های درجه یک میتواند یک گزینه انتخابی مناسب برای شما باشد.

نکته ای که در جراحی ایمپلنت لازم است به آن توجه کنید نوع خدماتی است که به شما ارائه میشود، اولین و مهم مورد همان جراحی ایمپلنت شما توسط متخصص و دندانپزشکی است که تجربه کاری قابل قبولی در زمنیه این نوع جراحی دارد . در این مرحله پایه ایمپلنت توسط متخصص ، در استخوان فک قرار داده شده و این پایه جایگزین ریشه دندان شما خواهد شد.

در مرحله دوم، پروتز یا روکش ایمپلنت دندان شما است ، روکش دندان شما قالبگیری و پس از آماده شدن روی پایه ایمپلنت نصب میگردد. لازم به ذکر است، در این مرحله، انتخاب یک لابراتوار مطرح و با تجربه جهت تهیه بهترین جنس روکش دندان با تراش مناسب و پایداری بالا، از مهمترین ملزومات آخرین مرحله درمان شما می باشد. این موارد ممکن است در کوتاه مدت هزینه بر قلمداد شود اما در دراز مدت میتواند برای شما بسیار سودمند باشد .

تماس با مطب دکتر پیام حیاتی