• تصویر کاربر محمدی سه شنبه ۹ آذر ۰( 2 سال پیش) مشاهده پرسش
    روز بخیر من دیروز جلسه دوم عصب کشی دندون ۶ پایین رو داشتم خانم دکتر گفتن مسکن نخورم من از دیروز کلا دندونم درد داره تا چه مدت دیگه نمیتونم مسکن بخورم دردم واقعا شدید هست
    1. تصویر کاربر دکتر پیام حیاتی سه شنبه ۹ آذر ۰( 2 سال پیش)

سلام وقت بخیر

درد بعد از عصب کشی طبیعی است و تا مدتی ادامه دار است ، لطفا در این زمینه با مطب و پزشک خود تماس بگیرید

• تصویر کاربر داوود شنبه ۶ آذر ۰( 2 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام میخوااستم علت ترشی دهانو بپرسم شبام ترش میکنه ولی صبح ها زیاد ترش میکنه و نوک زبونم تیر میکشه البته بگم سیگار زیاد میکشم ممنون میشم پاسخ بدین
    1. تصویر کاربر دکتر پیام حیاتی شنبه ۶ آذر ۰( 2 سال پیش)

سلام وقت بخیر

ترشی دهان ممکن است علت های مختلفی داشته باشد ، این مشکل لازم است توسط متخصص بیماری های دهان و دندان بررسی شود اما قبل از آن لازم است به مخصص گوارش مراجعه نمایید تا بعد از بررسی های صورت گرفته و در صورتی که ربطی به گوارش نداشت توسط متخصص بیماری های دهان و دندان بررسی شود

• تصویر کاربر مهدی شنبه ۶ آذر ۰( 2 سال پیش) مشاهده پرسش
    دندان ۷فک پایین راست عصب کشی و ازپین استفاده شده وپر شده اما با گذشت ۴روز هنوز هم بصورت مستمر درد دارد که مسکن قوی وشیافت حدود چند ساعتی قابل کنترلش میکند ضمنا ۴عدد پنی سیلین ۸۰۰۰ نیز زده ام بنظر شما علت درد چیست وباید چه بکنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر پیام حیاتی شنبه ۶ آذر ۰( 2 سال پیش)

سلام وقت بخیر

در مورد درمان ریشه معمولا بعد از انجام کار بیماران درد را دارند که بستگی زیادی به میزان درد قبل از انجام عمل بر روی بیماران دارد ، تا التهاب های دهان برطرف شود و معمولا این روند بهبودی ریشه باعث تحریک اطراف ریشه میشود که این به خودی خود باعث بروز مشکلاتی برای دهان و درد های دهانی میوشد در غیر اینصورت احتمال دارد درمان ریشه ناقص انجام شده و عوامل زیادی بستگی دارد ، که لازم است عکس بعد از کار هم برای ما ارسال شود تا مشخص شود وضعیت دهانی چگونه است ؟