ایمپلنت پاسپورتی

ایمپلنت پاسپورتی یکی  از انواع ایمپلنت دندانی و از نوع ایمپلنت های سوئیسی است که توانسته اعتبار و جایگاه قابل قبولی به خود اختصاص دهد . همانطور که میدانید ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول‌های بدن است. امروزه کاشت ایمپلنت به عنوان درمانی مناسب و دائمی برای دندان‌های از دست رفته استفاده می‌شود. پس از کاشت ایمپلنت در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول‌های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می‌خورد. کیفیت و دوام ایمپلنت از ویژگی‌های مهم در انتخاب نوع ایمپلنت هستند.

ایمپلنت و مراحل آن :

در مورد ایمپلنت بارها صحبت کرده ایم ولی برای یادآوری بار دیگر مراحل جاگذاری ایمپلنت را با هم مرور میکنیم :

  • دندان‌پزشک وضعیت دهان و سلامتی شما را ارزیابی می‌کند.
  • دندان‌پزشک برای ارائه بهترین درمان از تصویربرداری با اشعه ایکس کمک می‌گیرد.
  • جایگذاری ایمپلنت و بهبود پس از آن
  • ایمپلنت دندان تحت بی‌حسی موضعی کاشته می‌شود.
  • ایمپلنت‌هایی با سطح SLActive بعد از ۳-۴ هفته و ایمپلنت‌هایی با سطح SLA بعد از ۶-۸ هفته بهبود پیدا می‌کنند.
  • به خاطر داشته باشید که دوره بهبود به نوع ایمپلنت، سلامت استخوان‌ها و شرایط فیزیکی شما بستگی دارد.
  • ممکن است در این مدت دندان‌پزشک برای شما یک کراون موقتی قرار دهد.
انواع ایمپلنت کدام است حتما بخوانید : انواع ایمپلنت های موجود در ایران

کمپانی اشترومن، برند نام‌آشنای تولید ایمپلنت

شرکت اشترومن straumann، که بیش از بیست سال است با دارا بودن نمایندگی در کشورمان، در بازار دندان‌پزشکی ایران حضور داشته است، برند شناخته شده‌ای در تولید ایمپلنت‌های دندانی است که تمرکز خود را بر سه حوزه ایمپلنت، دندان‌پزشکی ترمیمی و بازسازی بافت‌های دهان گذاشته است و به طور دقیق‌تر، حوزه فعالیت آن، شامل سه بخش جراحی، ترمیم و بازسازی در دندان‌پزشکی می‌شود.

دفتر مرکزی کارخانجات تولید کننده محصولات این برند، در شهر بازل Basel کشور سوئیس قرار دارد و گستره محصولات آن، از محصولات تقویت کننده استخوان و بازسازی بافت‌ها تا ایمپلنت و پروتز و تاج و بریدج را در بر می‌گیرد. اشترومن با همکاری کلینیک‌های پیشرو، انستیتوهای تحقیقاتی و دانشگاه‌ها، در مورد ایمپلنت‌ها، ابزار و محصولات بازسازی بافت تحقیق می‌کند و فناوری ساخت آن‌ها را به منظور جایگزینی دندان یا جلوگیری از دست رفتن آن توسعه می‌دهد.

شرکت اشترومن straumann، که بیش از بیست سال است با دارا بودن نمایندگی در کشورمان، در بازار دندان‌پزشکی ایران حضور داشته است، برند شناخته شده‌ای در تولید ایمپلنت‌های دندانی است

این کمپانی، اجزاء ایمپلنت دندان و ابزار مورد نیاز درمان با آن را در سوئیس و آمریکا و محصولات بازسازی بافت را در سوئد تولید می‌کند و محصولات دندان‌پزشکی ترمیمی آن هم در اروپا و آمریکا تولید می‌شود. اشترومن در حال حاضر حدود دو هزار و سیصد نفر را در سراسر دنیا در استخدام خود دارد و محصولاتش را در هفتاد کشور، از طریق شرکت‌های تابعه خود یا شبکه توزیع شرکای تجاری‌اش، پخش می‌کند.

ویژگی‌های ایمپلنت‌های پاسپورتی (اشترومن )

1-ایمپلنت دندانی اشترومن با استخوان ادغام می‌شود:

ایمپلنت دندانی به عنوان یک ریشه مصنوعی استفاده می‌شود و با استخوان فک ادغام شده و مانند ریشه طبیعی عمل می‌کند، با این حال این پروتز دندانی به عنوان یک جسم خارجی نیاز به مراقبت دارد.

2- ایمپلنت‌ دندانی ساختار صورت را حفظ می‌کند:

ایمپلنت‌ها، نیروی جویدن را به استخوان فک منتقل می‌کنند. اما اگر دندان‌ها از بین رفته باشد یا از دندان مصنوعی‌های بدون ایمپلنت استفاده شده باشد این نیرو منتقل نمی‌شود. اگر این نیروها متوقف شوند، استخوان فک ممکن است به آرامی به عقب رانده شود و تحلیل رود و بدین ترتیب شکل صورت در طول زمان اندکی تغییر کند.

3- ایمپلنت‌های دندانی لبخند شما را حفظ می‌کنند:

در ایمپلنت دندانی اشترومن، ظاهر زیبا همگام با عملکرد فوق‌العاده است،‌ به عبارتی دیگر دندان نهایی برپایه ایمپلنت تفاوت قابل ملاحظه‌ای با دندان طبیعی ندارد.

طرح لبخند چیست حتما بخوانید : لبخند خود را زیباتر کنید

ایمپلنت پاسپورتی یا  اشترومن

اشترومن همواره بر محصولات خود بالیده و کارایی آن‌ها را تائید کرده است. به همین منظور اشترومن با ارائه پاسپورت برای ایمپلنت‌های راکسالید بار دیگر مهر تأییدی به کیفیت و کارایی این ایمپلنت‌ها زده است. پاسپورت ایمپلنت متعلق به بیمار است و به منزله برگه مشخصات ایمپلنتی است که دندان‌پزشک در دهان بیمار جایگذاری کرده است.

پاسپورت اشترومن مربوط به ایمپلنت‌های راکسالید در سراسر دنیا معتبر است. به این ترتیب شما می‌توانید در سراسر دنیا از خدمات گارانتی مادام‌العمر این محصول استفاده نمایید. به همین منظور ما نیز این افتخار را داریم که از این ایمپلنت در مرکز خود توسط دکتر پیام حیاتی استفاده کنیم . و به شما این اطمینان را میدهیم که با کیفیت ترین نوع ایمپلنت توسط متخصص ترین دندانپزشک برای شما استفاده میشود .

برترین ایمپلنت های ساخت سوئیس کدامند

اشترومن

برترین برند ایمپلنت ساخت کشور سوئیس و ایمپلنت های سوئیسی است و جز 5 برند ایمپلنت برتر دنیا شناخته می شود با سابقه طولانی در ساخت ایمپلنت دندان و نوآوری ایمپلنت دندانی بسیار خوبی محسوب می شود متاسفانه قیمت این برند ایمپلنت گران بوده و بسیاری از جراحان رغبتی به استفاده از ان به علت قیمت بالا و حاشیه کم سود ان نسبت به سایر برند های ایمپلنت ندارند. این برند در ایران بنام آی تی آی شناخته می شود. این برند انواع ایمپلنت با قابلیت بار گذاری 4 تا 6 هفته رادارد.

SPI

برند ایمپلنت اس پی ای یکی از برند ها و ایمپلنت های سوئیسی می باشد.این برند ایمپلنت ساخت کمپانی تومن مدیکال سوئیس است که قدمت زیادی در ساخت ایمپلنت دندان دارد و موفقیت قابل قبول در ایمپلنت سوئیسی دارد این برند به نسبت قیمت بالایی دارد ولی از اشترومن ارزانتر است. این ایمپلنت دندانی دارای انواع اکتیو نیز می باشد .که می توان پروتز را در 45 روز قرار داد.این برند با  درجه A  در وزارت بهداشت ثبت شده و استفاده از ان بعنوان یک برند خوب توصیه  می شود.

ایمپلنت برای چه افرادی مناسب است

SIC

اس ای سی از برند های ایمپلنت ساخت کشور سوئیس است که قدمت زیادی ندارد ولی در ایران بنسبت فروش مناسبی دارد که قیمت پایین ان نسبت به برند های ایمپلنت اروپایی از دلایل فروش مناسب ان است.این ایمپلنت نیز یکی دیگر از ایمپلنت های مورد استفاده در این مرکز و توسط دکتر پیام حیاتی انجام میشود .

Biodental Implant

یکی از برند های ایمپلنت سوئیسی موجود در باز ایران است که قدمت چندان زیادی ندارد این شرکت در سالهای اخیر با  تغییر طراحی و ارائه اباتمنت های زیرکونیوم در بازار ایمپلنت دندان ایران سهم کوچکی دارد. . در حال حاضر این برند در سالهای اخیر با ارائه طرح های حدید ایمپلنت بسیاری از مشکلات قبلی را رفع کرده است . می توان این برند را جز ایمپلنت های موفق سوئیسی محسوب کرد.

ایمپلنت ایده Ihdeh

ایمپلنت ایده که بنام دکتر ایده شناخته می شود یکی از ایمپلنت های دندانی ساخت کشور سوئیس می باشد قیمت پایین این برند ایمپلنت برای بسیاری از دندانپزشکان وسوسه انگیز است.این ایمپلنت در رده بندی جز ایمپلنت های متوسط محسوب می شود.

ایمپلنتTRI

یکی از ایمپلنت های سری جدید سوئیسی است که در رده ایمپلنت های متوسط با قیمت ارزان محسوب می شود با توجه جدید بودن این برند نمی توان در مورد موفقیت طولانی این برند اظهار نظر کرد از نظر پلت فورم شبیه اسکرونت زیمر است و با هگز 3.75 با سایر برند های مشابه تقریبا match است .

تماس با دکتر

دکتر پیام حیاتی دندان پزشک